prinsessan

har idag besökt ett dagis i nykyrka med micke och mej.. vi var på nalle phu dagiset och det gick bra.  Jag har iof ingen erfarenhet alls av dagis... Men maten lät okej, hon sa att det inte alls är mycket halvfabrikat som jag är allergisk mot.. haha och dom äter inte alls mycket sött.. så det va super :) sen är dom mestadels utomhus.. och det är ju toppen..

Vi ska även kolla hur det är på det andra dagiset oxå, men känns bra att det första intrycket på nalle phu va bra.. nellie gick fram och krama om ena fröken som vi prata med.. sådant brukar hon absolut inte göra på folk som hon inte känner..  hehe

Min lilla tjej blir bara större och större.. tänderna ploppar upp en efter en.. och så smart hon är.. säger man åt henne att ex hämta en ko i rummet så gör hon det.. o då har hon massor djur att välja mellan.. NU mera kan hon även öppna dörrar.. inte lika kul.. haha..  

OM man ska skriva något mindre skoj så är hon som sin mamma sååååå himla envis.. fast hon är värre än mig.. hon slänger sig ner på golvet och tjuter om hon inte får som hon vill..  och eftersom hon ska pilla på precis allt så blir det ganska många nej nellie om dagen = med många tårar..



jahoopp annars då? i morgon är det öppna förskolan igen.. o nellie älskar det.. Hon har nog rätt trist här hemma och ännu värre som nu när vi renoverar och man inte kan va överalllt.. så det är skönt att åka hemifrån..

nellie elin o ja tog en onödig tripp till stan förut och köpte choklad.. usch jag har fått tillbaka sötsuget nu.. inte bra.. vill äta hela hela tiden..


sen i morgon efter öppna så hem o sova middag o sen stan igen o kolla nellies finger och sen får vi la ta en tur på stan i brist på annat.. får se om adam vill följa med mej.. elin va sugen på juniorerna så där får jag nog plocka upp henne på vägen hem..
 
fre är det lkpg som gälller:) shopping.. färg och tapeter till sovrum.. blir jag mest som ska fixa till vårt sovrum:) jippiii.... nellie ska vi släppa av hos d sen när han slutat jobba så ska hon sova en natt.. sen helgen efter ska hon va hos honom hela helgen då vi ska börja med varannan helg.. hoppas de kommer funka utan stul och att nellie kommer må bra av det..

ser inte fram imot julafton iår.. hon ska fira med d.. :( men men sånt är livet.. varannan jul...


ne nu får idol va slut ( riktigt dåligt ikväll )  fel personer gick vidare igår oxå ..

efterlyst kl 21 istället:) sen se om man kan få någon timmes sömn:) 


Micke jag älskar dig.. du är sååå duktig <3  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0