Dagarna bara springer fram

Hemma från spanien. Var med min syster i Barcelona- lioret de mar.. strandhotell, va nice.. precis lagom varmt, god mat, fin omgivning och egentid. Jag trodde det skulle va jobbigare än det faktiskt var.. tänkte på nellie säkert minst 20 gånger per dag men det gick bra ändå.. fick flera sms om dagen från min sambo som va hemma med min prinsessa att allt va så bra så.. då kändes det bra.

Dock va det inte så kul att åka hemåt när man börja närma sig ödsehög.. sys klaga på det mästa.. fick absolut inte spela winnerbäck i bilen och klaga på om man råka köra 85 istället för 80 och sen så tyckte hon det va för kallt i bilen.. .. hon förstod inte att ja ville ha kallt istället för varmt för att orka köra.. sov knappt sista natten där nere pga att några ringde på vår dörr flera gånger.. men men.. och det värsta jag vet efter bilolyckan är att åka med någon annan.. nätt o jämnt att ja gillar att åka med in sambo men det kunde hon inte fatta heller....  ne orka bry sig..

annars va det kanon :)

Nu är man hemma i kaoset igen.. haha.. håller på o renoverar köket.. allt ska bli nytt o snyggt:) men renoveringen stod ju stilla när jag va borta.. Lite svårt o ha lillan i köket när man fixar.. Men nu jobbar min karl på igen:) han är sååå duktig <3.. Jag väntar på att nellie ska somna.. hon brukar göra det vid 12 och har ännu inte somnat.. men men..  3 tänder på g upp samtidigt nu.. kan förklara allt pippel som varit nu och feber har hon haft..

annars så prata jag med bvc- bästa susanne i morse om nellies sovvanor att hon pipplar så mycket och hon tycker vi ska testa o inte plugga in nappen så fort hon pipplar utan låta henne gråta lite.. får la testa o se om de funkar.. ja ska sova på soffan en vecka nu och micke i sängen så nellie får sova ensam i sitt rum.. inte ha micke snarkandes på golvet för det kunde hon bli störd av oxå.. aja bara testa sig fram..

Gaah hon bara leker och skrattar inne i sin säng...  Men vem har sagt att det är lätt med småbarn?`:) hon brukar faktiskt somna jättelätt på lunchen.. men inte idag inte.. o vi som ska iväg till stan om 2 timmar.. min sambo ska ta bort stygnen bla..

Snart kommer adam hem oxå:) har inte sätt honom på en vecka.. ska bli skoj o se om han blir glad för det jag köpte åt honom i spanien:)  

Nope lite fil o flingor på detta.. hungrig konstant nu igen.. så nu lär kilona öka.. kommer säkert gå upp mer denna gång än med nellie.. 20 kg va det sist..  gaaah.. aja man går väl ner dom sen efter hoppas jag.. va inte så svårt o tappa dom förra gången.

nu lite bilder från semester trippen

Lägenhets hotellet Rosanna i hörnet där vi bodde


Till Spanien ska jag åka tillbaka igen.. nästa gång med min Micke <3 En resa bara han och jag utan barn vore skoj någon gång.. bara han och jag eller om några polare oxå vill med så man kan dricka lite drinkar och kalla öl:)  Det hotellet eller lägenhetshotellet vi var på va ju inget barnhotell.. absolut inte som i grekland.. Men runt omkring över allt va det mycket finare än kreta..   så spanien gillas:)   hade inte varit på fastlandet innan bara typ mallorca, lanzarote bla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0