Mors dag!

Min första mors dag och den blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig.

Vakna iallafall kl 06 av att david skicka ett sms o skrev att nellie vaknat. Suck tänkte jag då för ja somnade om typ 5... varit vaken sen 03.. somna först vid 01.. men mer sömn en natten innan iallafall då jag icke sov en minut.

kan börja med o skriva att david hämta nellie igår efter lunch och tog med henne hem till honom. Hon sov kvar över natten och jag saknade henne så det gjorde ont.. tårarna rann flera gånger.. de va såå tomt här hemma.. Men för david var det stort.. och jag va glad för hans skull... dock blev det många samtal på kvällen och sms för hon va ledsen men tillslut somnade hon.. och sov bra :)

Dagen idag då.. jo vakna 06 somsagt och sen senare kom adam och amanda in med kort o blommor o lotter till mej:) då kom lite glädjetårar oxå dom är så fina.. elin va tyvärr inte hemma för hon sov hos en kompis. Men kom sen hem efter en stund.

David skulle kommit o lämnat nellie men de blev strul så vi fick hämta henne och de va de bästa :)

annars så skulle jag käkat mat med mina pärnon men de blev inte så..  :(  du är inte välkommen hit när lillan fyller 1 år den saken är klar för du förstörde min första mors dag.. fy fan.


Ne nu vill ja inte tänka mer på de.

Jag har världens bästa familj här.. Micke, Nellie, adam, elin och mandis <3

Jag fick bestämma mat idag och det blev tacos:) alla blev nöjda och vi åt alla så vi nästan kräktes hehe.. nellie smaka nötfärs, ost o lite bröd oxå, och majs..de gilla hon.. :)

Jag är dunderförkyld oxå.. näsan rinner o halsen kliar.. därför ja inte kunde sova inatt.. klia i halsen så ja höll på o bli galen.. fryser massor oxå så nu ska de bli en dusch till.. Nellie får bada samtidigt det gillar hon <3
nellie är lite täpt i näsan oxå men ja hoppas hon inte blir lika dålig som micke o mej.. o hoppas övriga famijen oxå slipper.. men vi har laddat upp med nässpray till alla..

Nope bad o dusch väntar.. usch vad jag skulle vilja ha ett badkar just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0