Förkyld

kunde sova några timmar inatt trots att man inte kunde andas genom näsan alls och med feber så man frös och svettades om vartannat.. bläää för detta.. hoppas lillan inte blir lika dålig som mig.
Min underbara sambo åkte på skiten först o inte så konstigt om han smitta mej..

idag är det fint väder och så får man ligga inne i sängen o glo.. orkar inget annat iallafall men trist ändå.. ända dagen denna vecka micke är ledig.. o ja hoppas verkligen att ja mår bättre i morgon för ja tror inte lillan skulle uppskatta en dag med sin mamma o ja ligger i sängen.. ne det funkar ej.

annars så är crille här o det låter som dom river hela huset haha.. dom skulle väl börja spacka iallafall så tapeterna kan komma upp sen :)  har sett ut som fan i hallen och vardagsrum nu ett bra tag.. lillan har inte kunnat krypa runt där inne och vi har kollat tv i sovrummet.. så  man längtar ju tills allt är klart om man säger så:)

på lördag är det bröllop i lkpg.. mickes storebror ska gifta sig så hoppas alla är friska o pigga då. Jag har aldrig varit på ett bröllop innan så det ska bli spännande.. lite trist att man inte känner knappt någon bara... jag är ju inte direkt den som kanske har lika lätt för o snacka med allt o alla som min sambo har ;)


ne om man skulle orka sig in i en snabb dusch o borsta tänderna.. hum det är knappt så man har lust till det.. seeeeg i hela kroppen :(




Kommentarer
Postat av: Marianne/svärmor

Men vi finns ju där. Kram

2011-05-31 @ 18:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0