Premiärdopp!



Nellie tog sig precis ett dopp i poolen.. Det gilla hon, lite nya badleksaker oxå som jag beställde på nätet plus att hon invigde sin nya uv dräckt :)

Nu väntar jag på att hon ska sova middag sen ska jag lägga mig i solen några minuter... har knappt solat något i år än så det kan behövas.. sen blir de lite enkel lunch för mig och Adam, Elin och Nellie.. Det är bara vi hemma.. Mandis och Micke jobbar.. Får se om vi hittar på något sen.. Adam och Elin ville bada.

Igår var vi en sväng i övralid framåt 17 30 tiden.. mötte nellies mormor och morfar där.. dom skulle käka och vi tog en fika.. barnen käka glas och micke bulle o kaffe och jag drack en festis.. Nellie käka färskpotatis och fläskytterfilé.. hon äter som en häst nu:)

Nu tror jag hon har somnat.. så duktig hon är... bara o lägga henne i sängen så somnar hon själv :)


Kanske skriver mer sen

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0