Inte på topp!

Livet är inget kul just nu..

Har fått hem min nya bil och ingen ork att va ute o köra.. orken är borta, konstant yr i skallen mm

Nellie skulle sovit hos pappa d idag men de blev inte så. suck.. Men han är här nu och ute med henne iallafall.. alltid något.

Själv ligger man på madrassen i nellies rum i mickes mysbyxor och hans t-shirt som luktar honom:) han jobbar och jag saknar honom..  dom övriga är inte hemma heller.. tomt och tyst här vill ja lova.

ska se om man orkar resa sig och hämta lite jordgubbar.. kanske smakar.. några dagar gamla men skit samma...
nu tycker jag att veckorna kan gå lite fortare och så vill jag må bra....

det är ju fasen sommar och jag vill va ute.. hitta på saker med familjen och hälsa på mina vänner.. så mycket man vill göra..  hallååååååååååå ge mej kraft..

okok ska inte gnälla..  livet är igentligen på topp visst det.. <3

Micke.. älskar dig <3 du och barnen är bäst!

mina vänner.. saknar er..  ni vet vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blir bättre tänk så!

Vänner finns kvar. Jag och Joel väntar på dig, att du ska må bra igen! <3

2011-06-18 @ 17:27:03
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Marianne/svärmor

Va tråkigt att du inte mår bra gumman, hoppas att det blir bättre snart. Kramar

2011-06-22 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0