1 Juni

Här har nellie och jag precis ätit lite lunch.. ingen av oss hade matlust men några få skredar gick det ner i lillans mage.  Jag äter mest för o få energi.

Fortfarande sjuk, rethosta, yr i skallen, snorig och orkar inget.
Nellies näsa rinner massor. Men hon värkar ha mer energi än sin mor iallafall :)

väntar på att kl ska bli kvart o tre då ska nellan och jag ta bilen och hämta elin i skolan och köra henne till tandläkaren.. hoppas hon får godkänt denna gång:)

Sen måste vi stanna o köpa med lite mjölk o välling och sånt hem..

Annars så längtar jag bara tills det blir kväll och man får lägga sig i sängen :) :)

Måste bli frisk nu!  Bröllop ¨på lördag juh.. Elin fråga häromdagen om ja skulle må dåligt då oxå om övriga familjen inte får åka heller på bröllopet då.. såå go hon är.. klart inte dom ska va hemma bara för att jag är sjuk.. Men ja vill ju oxå med, har ju köpt klänning och allt.. Ne nu måste jag pigga på mig..

Ne nu ska ja vila lite och nellie får leka lite i sitt rum.. jag ligger på madrass på hennes golv så hon är inte ensam:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0