v 15

först måste ja bara lägga upp en bild på magen




sen så måste jag skriva att man väntar här hemma på att familjen ska komma hem, eller a inte adam för han är kvar nere i småland... men gulliga elin som varit där en vecka nu tog telefonen när ja snacka med micke och sa att hon saknat mig.. ja börja böla..  fina elin <3

annars då? jo somsagt adam, micke o nellie åkte till småland igår för att hämta elin och lämna adam hos farmor o farfar.. ja skulle såklart oxå följt med men orka inte för nellie höll mej vaken hela natten innan.. så fanns ingen ork.. hoppas följa med o hämta adam på söndag istället.

men fick sova lite inatt så idag gick elviz och jag ner o badade i sjön, va underbart.. :) sen har man bara städat lite o lite tvätt och bäddat rent i sängen.. sånt där vanligt tråkigt.. men blev jätteglad när ja la på nya överkastet som ja shoppa på ikea i lördags.. passa kanon.. 100 kr .. BILLIGT :)

NU hör ja att dom kommer hem :) får skriva mer i möra och lägga ut lite bilder på lillans kalas.. Men nu måste ja pussa på familjen :) i morgon tänkte jag dra med barnen till skänninge marken så får se om ja hinner skriva i möra eller torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0